Click Here To Help Quberscout To Survive...

Selamat Datang...

Sunday 14 September 2008

PEMANCAR-QUBERSCOUT ... EKSPLORASI PRIHATIN

11 September 2008 : Kelab Radio Amatur dan Rekreasi Terengganu (PEMANCAR) Zon Kuala Berang bersama QUBERSCOUT telah melaksanakan satu misi Eksplorasi Prihatin utnuk menyampaikan bantuan sempena Ramadhan/Syawal kepada beberapa individu yang memerlukan. Program ini telah disertai oleh seramai 16 orang ahli PEMANCAR-QUBERSCOUT. Rombongan ini juga telah disertai oleh Sdr. Razak Said (Presiden PEMANCAR) bersama isteri, Sdr. Zainal Abidin Ali (Presiden PEMANCAR-QUBERSCOUT), Sdr. Rosley Mat Hasan (PPPN-Kelana), Sdr. Ahmad Yusazri Yusof dan beberapa orang lagi pemimpin kanan PEMANCAR-QUBERSCOUT.
Program ini diadakan adalah dengan tujuan untuk membantu golongan yang memerlukan di samping itu juga meningkatkan kesedaran serta keinsafan di kalangan ahli PEMANCAR-QUBERSCOUT. Program ini juga disifatkan berjaya mempereratkan silaturrahim di kalangan ahli-ahli PEMANCAR-QUBERSCOUT.
Rakaman Lensa Sdr. Yusazri / Sdr. Rozly :





AKELA : Tahniah dan Terima Kasih kepada semua rakan PEMANCAR-QUBERSCOUT yang terlibat secara langsung dan juga secara tak langsung. Semoga ALLAH melimpahkan rahmat serta hidayah kepada semua.

No comments:


Designed by Najjah Indahart